آقایان (پسر های بزرگ) بدانند که…
نوشته شده توسط : نینجا

تبصره : جهت اطلاع آقایان معزز قابل ذکر است شما حتی اگر یکی از اعضای خانومها هم باشید بااااااااااااااااز نمی تونید بفهمید در مغز مبارک خانوم چی میگذره……چه برسه به اینکه دوست یا همسر اون خانوم باشید…..بعله…خانومها از این روش ها برای موش کردن آقاها استفاده می کنند تا خدااااااااااااااااایی نکرده سرو گوش شما آقایون نجنبه چطوری؟؟؟؟ خب حداقل همینقدر که شما در حال فکر کردن به این راز و رمز ها در خانومتون هستید دیگه فرصت فکر کردن به هیچ ننه قمر دیگه ای ندارید …..و این است دلیل ماندگاری شما در کنار همسرتان…

مو بور ها رو دریابید و ازشون ساااااااااده رد نشید…. بلوندها همیشه هم خنگ نیستند. اگر فکر می کردید که همه بلوندها خنگ هستند باید بگویم که کاملاً در اشتباهید. رنگ مو ارتباطی با هوش ندارد. آنها فقط خودشان را خنگ جلوه می دهند که جذاب تر و بانمک تر به نظر برسند و شما پول بیشتری خرجشان کنید. و اگر شما این کار را بکنید آنوقت باید بگوییم که خنگ شما هستید نه آنها!

تبصره: هر خانومی رو که شما خنگ بپندارید( به هر میزان ) به همون اندازه خودتون رو فریب دادید…. امتحان کنید تا با تجربه بهتون اثبات بشه….

حسادت؟؟؟خانومها حسود نیستند ….خیلی خیلی حسودند… خانم ها به حد مرگ حسودند. شاید انکار کنند اما واقعیت این است که شدیداً حسادت می کنند اگر طرفشان با یک زن ناشناس یا حتی یک دوست حرف بزند. شاید طور دیگری خود را نشان دهد اما مطمئن باشید که شعله های حسادت درونش زبانه می کشد.

تبصره: اگر روزی دیدید نه از شام خبریه و نه ناهار…. نه عشق و طنازی و حال(فکر منفی موقوف !!) مطمئن باشید در جایی در حال صحبت با خانومی بودید که از تیر رس چشم خانوم محترمتون پنهان نبودید…. تاااااااااااااااازه اگه رابطه ای هم باشه و خانوم متوجه بشه که واااااااااویلا باید چمدون رو ببندید و…..الفراااااااااااااااااااااار

با تشکر از شما، دعوت می کنم به ادامه مطلب توجه فرمائید…

چاق یا لاغر….. من چاقم؟ مطمئنم که این جمله تابه حال چندین و چند بار به گوشتان خورده است اما اجازه بدهید خیلی راحت قبول کنیم. خانم ها هرچقدر هم که لاغر باشند به هیچ وجه خودشان را لاغر نمی دانند. تقریباً همه خانم ها عادت دارند که هر لباسی که می پوشند قبلش بپرسند که چاق نشانشان می دهد یا نه.

تبصره: چاق ها دوست دارند لاغر باشن و لاغر ها هم چاق…. اما واقعا خوش اندامها میدونید دوست داشتن چطوری باشن؟؟؟ اندر حکایت بازار و خانومهای پول حروم کن… همیشه درمورد خریدهایشان دروغ می گویند. ممکن است برای خرید موادغذایی بیرون رفته باشند اما مطمئناً برای خودشان هم یک چیزی می خرند. بعد سعی می کنند یا آنرا پنهان کنند یا درمورد قیمت آن دروغ بگویند.

حکایت دوستی برای من در اینجا یاد آوری شد…. دوست بنده یکبار به خرید رفته بود و یه کیف خریده بود ۵۷۰۰۰تومن!!! بعد وقتی اومد خونه به مامانش گفت…(بی مقدمه) مامااااااااااان(باصدای بلند) یه کیف دیدم ۵۷۰۰۰تومن نخریدمش!!!!!!! بنظر شما این کیف که تو دستش بود از کجا اومده بود…. این حکایت ادامه داشت که اگه بخواهیم اینجا بذکریمش….دوست ما شاکی میشه راز…

هیچ رازی را با آنها درمیان نگذارید. تقریباً همه خانم ها هر رازی که به آنها بگویید را با دوستانشان هم درمیان می گذارند. اگر اینکار را نکنند آنوقت وقتی برای ناهار بیرون می روند یا برای خوردن چای دور هم جمع می شوند حرف کم می آورند. این مسئله حتی درمورد خصوصی ترین رازهایتان هم صدق می کند (امیدوارم متوجه شده باشید منظورم چه رازهایی است).

تبصره: باز هم اندر حکایت رفقای من!!! یکبار دور هم جمع بودیم یکی از دوستامون به دیگری رازی رو گفت و ۲۰۰۰ تومن براش شارژ خرید تا این راز رو به کسی نگه….فرداش دوست دوممون دیدیم ۵۰۰۰تومن شارژ خریده و اومده پیش دوست اولیمون و می گفت…تو رو خدا این ۵۰۰۰ تومن شارژ رو بگیر دارم منفجر میشم…میخوام راز رو به فلانی بگم….. …….

چه کفش هایی پایتان است؟ بله واقعیت دارد، خانم ها مردها را از روی کفش هایشان می سنجند. پس بهتر است دفعه بعد که بیرون رفتید، کفش های شیک تر و تمیزتری بپوشید. اندر حکایت ناتو بازی های آقایون….

وقتی خیانت کنید می فهمند. سیستم عاطفی و احساسی خانم ها آنقدر قوی است که وقتی خیانت کنید سریع به آنها انتقال می دهد. هرچقدر هم که در اینکار خبره باشید اما مطمئن باشید که از چشم او پوشیده نمی ماند.

تبصره: فقط فراموش نکنید خانومها یه پا جن تشریف دارند و بس…….




:: بازدید از این مطلب : 420
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: